czwartek, 14 lipca 2016

DIALOGI

- malujesz dziś? 

- nie, nie maluję
przepuszczam przez siebie ludzi i ich słowa
dziś czuję się jak otwarta tama
 
- czy to Cię boli? fizycznie psychicznie ? przepuszczasz czyli nie analizujesz.
 
- nie, nie analizuję... pozwalam by zostało złoto
tak jak poszukiwacz złota na sicie
przesiewa tony piasku, a na końcu zostaje mu garstka złota
to te słowa, które niczym ziarna zasiewają się w mojej duszy
o proszę... jak mi się to ładnie napisało nawet
 
- czyli jednak musisz w jakiś sposób to analizować żeby oddzielić. Czy to się po prostu samo zadziewa ? 

- zadziewa się

-zapisz tę myśli bo pięknie brzmi.
 
- to nie ja decyduję co zostaje, pozwalam by płynęło... i zostaje dokładnie to, co mam usłyszeć
 
- czy bywa że zostaje złe a przelatuje dobre ?
 
- nie ma "złe"
"złe" to tylko subiektywna ocena
to co dziś jest "złe" jutro jest "złotem"
 
 
p.s.
...i zaczęłam malować :)
Dziękuję Dagmarko za Twoje słowa w mojej Przestrzeni :)
 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz